Moderator: Moderatorgruppen

![]() | Lithoc 40 Magus |
![]() | Zeverian 29 Shadow Warrior |
Big_Mek skrev:Jaha ja då var det lite som man trodde, inga direkt überkrav som vi var oroliga för... och det var väl lika bra det, sen kommer dom ju givetsvis öppna upp för dem som har burk att kruta på rejält!!
![]() | malekith (test) 0 Chosen |
![]() | Satchel 0 Marauder |

Raag skrev:Nä så farligt var det inte det enda jag undrar över är ju att de säger 2.5GHz på CPUn enkel kärna. Hur räknar man om detta om man har en 3.0GHz dubbel kärna? Samt är spelet skrivet för processorer med dubbla kärnor?
![]() | Volkin 21 Witch Hunter |
robbox skrev:Raag skrev:Nä så farligt var det inte det enda jag undrar över är ju att de säger 2.5GHz på CPUn enkel kärna. Hur räknar man om detta om man har en 3.0GHz dubbel kärna? Samt är spelet skrivet för processorer med dubbla kärnor?
Varför bry dig.Du har en större CPU med en kärnan. Jag har en 1,87GHz Centrino Dubbel kärna är det tillräckligt?

på fläcken en sådan tror jag
![]() | Leef 23 Witch Elf |
Leef skrev:Hej
Jag kör en Fujitsu-Siemens Amilo xi 1546 (17tum laptop).på fläcken en sådan tror jag.. skummade igenom bara... 2gb ram här oxå iaf.
Köpte den för 17,000kr för några år sen (max 2år)
Fungerar nu på att sälja den.. 4500 som han fick va ganska bra affär. Jag räknade kanske bara med 3000.. hur som helst.. försöker inte sälja här, skulle bara säga va jag har
Funderar på att sälja som sagt och köpa en dator i delar och mediamarket.se sägs ha rätt bra pris på delar.. kompis köpte nyligen ett ihop plock för 7000 som va helt ok.. så tänkte isf köpa nått liknande .. kanske några bättre för att jag e lite sån att ja helst vill ha värsting när jag köper nytt =)
Datorn klarar WAR utan problem.. dock så vill jag ju kunna maxa vilket ja inte kan.. och det är ju en laptop så den överhettar väldigt lätt om jag pressar den. =/
Jag älskar laptop men efter att ha upplevt så mycket värmeproblem, men största boven är priset, så vill jag köpa en stationär igen.
Tror det kommer bli svårt att få min nuvarande såld.. men om jag lyckats tror jag att jag slår på.. gissar på att priset kommer hamna på 8-10k men då får jag ju en dator med prestanda
![]() | Azerate 16 Sorcerer |

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster